donderdag 28 oktober 2010

DOOS!

Mijn overburen kregen een gigantische koel vries combinatie.
Ik vroeg de heren van de afleverservice of de doos afval zou zijn en of dat ik het mocht hebben.
Ze keken me aan alsof ik niet helemaal lekker was, wat moet een mens met zo een joekel van een doos ?
Maargoed ze zouden het weggooien dus ik mocht de doos meenemen.

komende herfst zal op regenachtige dagen de doos versierd worden
en de doos is de ene dag een grot, de andere dag een kasteel en elke dag een mooie verstopplaats





UUUUUUUREN speelplezier met een kartonnen doos !

1 opmerking:

  1. Leuk he, hoe ze zich kunnen vermaken in zo'n doos? Wij hebben er ook al een tijd een in de kamer staan en Anouk speelt er heel veel mee, in, op en aan. Geweldig!

    Mooie aardbeien heb je trouwens gemaakt. Creabea!

    BeantwoordenVerwijderen